Kokkeglede.no er en nettbutikk som tilbyr kvalitetskjøkkenutstyr og matrelaterte produkter til entusiastiske hjemmekokker i hele Norge. – Vi trengte hjelp til å løfte nettsiden, forbedre innholdet, og nå ut til flere kunder med relevante kampanjer, sier daglig leder Geir.
Samarbeidet med BERGER startet med en grundig gjennomgang av Kokkeglede.no sin digitale plattform og markedsstrategi.
– BERGER tok raskt tak i utfordringene våre med nye nettsidebilder, engasjerende innhold og målrettede kampanjer som virkelig har gitt oss mer trafikk og salg, sier Geir.
BERGER har levert helhetlige tjenester, inkludert:
Samarbeidet har gitt tydelige resultater: Kokkeglede.no oppleves nå som mer profesjonell og brukervennlig, med økt trafikk og flere konverteringer.
– Vi ser økt engasjement på nettsiden og bedre plasseringer i søkemotorene. Kampanjene har vært spesielt effektive, og vi får flere fornøyde kunder, sier Geir.
BERGER har vært en viktig partner for oss, ikke bare som leverandør, men som en strategisk støttespiller som utfordrer og inspirerer, legger Geir til.
– BERGER har vist stor forståelse for vår bransje og våre behov. De er raske, profesjonelle og alltid løsningsorienterte, sier Geir.
Men kanskje aller viktigst:
– De hjelper oss ikke bare med det vi ber om, de kommer med idéer og forslag vi selv ikke har tenkt på. Nye kampanjer, innhold og til og med produktideer som har bidratt direkte til økt salg. De utfordrer oss til å tenke nytt og se muligheter vi ellers ville oversett. Det gjør BERGER til mer enn en leverandør, de er blitt en viktig sparringspartner for vekst.
Når vi spør om anbefaling, er svaret klart:
– Vi anbefaler BERGER på det varmeste til alle som ønsker å ta neste steg i sin digitale markedsføring og bygge en sterkere merkevare.